ست خواب لوکس

ست خواب لوکس

همه ما به خواب نیاز داریم، و با این حال بسیاری از ما برای دریافت کافی از آن تلاش می کنیم. از طرفی تحقیقات نشان داده است که با افزایش سن افراد کمتر می‌خوابند و این یک مشکل جهانی است. با این حال، ما همچنین می دانیم که خواب کافی و خوب برای سلامتی و شادی ما بسیار مهم است. بنابراین، دانستن نکاتی که به ما در به دست آوردن هشت ساعت خواب مفید کمک کند، لازم است.

ست خواب لوکس

خواب خوب شبانه برای سلامتی و تندرستی ما حیاتی است. با این حال، برای بسیاری تجربه خواب عمیق و راحت دست نیافتنی شده است، چیزی که مردم برای رسیدن به آن هزینه زیادی پرداخت می کنند. خواب به ما این امکان را می دهد که ذهن و بدن خود را شارژ کنیم، و ما را سرحال و هوشیار برای شروع یک روز جدید می کند. خواب به ترمیم قلب و عروق خونی ما کمک می کند و کمبود خواب با افزایش خطر بیماری قلبی، بیماری کلیوی، فشار خون بالا، دیابت و سکته مرتبط است.

برای سلامتی کلی، تندرستی و کیفیت خواب بهتر در این مقاله محصولات خواب مجلل را معرفی کرده ایم که آرامش‌بخش‌ترین خواب را برای شما به ارمغان می‌آورد:

 تشک لوکس و دست ساز

برای داشتن بهترین کیفیت خواب روی تشک خودتان سرمایه گذاری کنید. تشک‌هایی که میزان خوبی از نرمی و پشتیبانی را ارائه دهند. با خوابیدن بر روی تشک نامناسب، ممکن است صبح که از خواب بیدار می‌شوید بدن درد، کمر درد و گردن درد را در خود حس کنید. مزیت تشک‌های طبی مرغوب به دیگر تشک‌ها، حذف درد بدن و هدیه خوابی پر از آرامش است. حتی اگر به علت‌های دیگری چون آرتروز و دیگر امراض از درد ستون فقرات رنج می‌برید این تشک‌ها تسکین دهنده درد شما خواهند بود به طوری که پزشکان ارتوپد نیز استفاده از تشک طبی را به بیماران خود توصیه می‌کنند.

تشک‌های کینگ آف کینگز فروشگاه ایندکس از تشک های لوکس و دست سازی است که مزیت های زیادی را شامل می‌شود که باعث می‌شود انتخاب مناسبی برای خوابی با کیفیت باشد. این تشک‌ها دارای فنرهای منفصل هستند، جدا بودن فنرهای این تشک باعث شده تا هر فنر به صورت مجزا عمل کرده و لرزش، تکان و صدا را در هنگام جا به جایی به حداقل برسد. ضمن آنکه این تشک‌ها نسبت به تشک‌هایی که دارای فنرهای یک تکه هستند دوام و طول عمر بیشتری دارند. علاوه بر این، تشک‌های فنر متصل ایرادات بسیاری داشت که تکان‌های بسیار در زمان جا به جایی یکی از بارزترین آنهاست. این مشکل در تشک فنر منفصل تا حدود زیادی برطرف گردید.

همچنین تشک‌های دست بافت کینگ آف کینگز دارای سوپاپ های تهویه هوا و یال اسب اتریشی است که به تنظیم دمای بدن در هنگام خواب کمک می‌کند. سوپاپ‌های تهویه هوا کمک می‌کند تا دما در تشک به دام انداخته نشود و با ایجاد جریان هوا به خنک ماندن بدن در طول شب کمک می‌کند که درنتیجه منجر به خوابی آرام برای فرد می‌شود.

بالش ارتوپدیک و نیلایت

بالش یکی از الزامات خواب است که تاثیر به‌سزایی را در کیفیت خواب دارد. بنابراین بهتر است با شناخت کافی از بدن خودتان و نحوه خوابیدنتان در انتخاب یک بالش مناسب دقت کنید.

داشتن بالش مناسب، نه تنها باعث آرامش می شود؛ بلکه نقش مهمی در حفاظت از اندام های بدن، مانند سر، گردن، شانه ها، لگن و ستون فقرات، نیز دارد. بالش ها باعث می شوند که بالاتنه در هنگام خواب، در یک راستا قرار بگیرد، همچنین فشار را در نقاط مختلف بدن کاهش داده و متعادل می کنند. بهتر است بالش متناسب با شکل، قوس ها و وضعیت منحصر به فرد بدن هر کس در هنگام خواب انتخاب شود؛ تا نقاط فشار را کاهش دهد.

بالش‌های ارتوپدیک فروشگاه ایندکس، برای قرارگیری ستون فقرات درراستای مناسب، بهترین گزینه هستند. استفاده از بالشی که برای پر کردن فضاهای زیر سر و گردن، به صورت زاویه دار ساخته شده است، می تواند برای افرادی که دچار مشکلات ستون فقرات گردنی هستند، مفید باشد. این نوع بالش‌ها، که به آن بالش های ارتوپدیک نیز گفته می شود، در جایی که سر قرار دارد، فرورفتگی عمیق تری داشته و از زیر گردن نیز بیشتر حفاظت می کنند.

افراد مبتلا به گردن درد، ممکن است از این بالش ها استقبال کنند، زیرا باعث می شود که گردن، هم راستا با ستون فقرات قرار بگیرد. در نظر برخی از افراد، این بالش ها در ابتدا ناراحت کننده هستند، اما در طولانی مدت، می توانند اثرگذار باشند.

همچنین بالش‌های نیلایت فروشگاه ایندکس، از جمله بالش‌های دست‌ساز و لوکسی هستند که با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند از جمله آنتی باکتریال و ضد حساسیت بودن، آن را به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده است. این بالش‌ها دارای الیاف طبیعی آغشته به گیاه آلوئه ورا هستند، که با نرمی ولطافت منحصر به فرد خود گزینه ای مناسب برای کسانی است که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند.

ملحفه‌های پنبه ای نرم

ملحفه ها مستقیما با خواب و سلامتی ما در ارتباط هستند، پس مهم است که درست ترین انتخاب را داشته باشیم. ملحفه خوب ملحفه ای است که گرم و نرم باشد و مقدمات یک خواب آرام را فراهم کند. ملحفه های پنبه ای علاوه بر برخورداری خصوصیات فوق، دوستدار محیط زیست نیز هست.

از جمله ویژگی های خوب برای یک پارچه کیفیت و استحکام , انسجام بافتی بالا , ضد حساسیت بودن , عدم رنگدهی آن می باشد پارچه ای که تمام این ویژگی ها را داشته باشد بهترین انتخاب برای ملحفه روتختی و کالای خواب خواهد بود از جمله الیاف با کیفیت که می تواند تمامی این خواص را یک جا در خود جای دهد پارچه پنبه می باشد.

ملحفه‌های پنبه ای با ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله تراکم بالای بافت، پارچه بادوام و طول عمر بیشتر، دلپذیری در لمس و موقع استفاده، دارای رنگ براق و شفاف الیاف، لوکس تر نسبت به پارچه های نخی هستند. این ملحفه‌ها با تنفس و تبادل هوایی بسیار خوبی که دارند تعریق بدن را بخوبی جذب کرده و همچنین با تنفس خوبی که دارند ایجاد گرما نمیکنند در نتیجه سبب ایجاد آرامش در هنگام خواب می شوند.

علاوه بر این، اگر پوست حساس دارید، باید تا حد امکان از تحریک آن در طول شب جلوگیری کنید. از همین رو، پنبه به طور طبیعی ضد حساسیت است و از مبتلا شدن به هرگونه آلرژی، تحریک یا خارش جلوگیری می کند.

روبالشی‌های ابریشمی

روبالشی‌ها شاید به ظاهر چندان عضو مهمی در پروسه خواب نباشند اما به شدت در داشتن خواب راحت، زیبایی پوست، جوان ماندن آن و سلامت مو ها تاثیر گذارند.

روبالشی‌های ابریشمی به دلیل فواید بسیاری که بر سلامت و زیبایی پوست دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. این روبالشی‌ها باعث کاهش چین و چروک روی پوست شده و از دوشاخه شدن و وز شدن موها جلوگیری می‌کنند. این پارچه نازک که بالش را تمیز نگه می دارد، اگر از جنس ابریشم نباشد، احتمالا این تجربه ناخوشایندی از چروک شدن صورت هنگام بد خوابیدن یا وز شدن مو‌ها پس از بیدار شدن را خواهیم داشت. از آنجایی که پارچه کتان، رطوبت را جذب می کند، استفاده از این نوع روبالشی، باعت وز شدن مو ها خواهد شد؛ در عوض پارچه ابریشم، چربی و رطوبت طبیعی موجود در تار های مو را حفظ کرده و از خشک شدن آن ها جلوگیری می کند.

همچنین ابریشم به دلیل خواص ضد حساسیتی، در کاهش علائم آلرژی بسیار موثر است و برای افراد با بیماری هایی نظیر آسم، اگزما و یا حساسیت‌های پوستی، انتخاب مناسبی خواهد بود.

تخت خواب‌های سلطنتی

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید دکوراسیون منزل شما اشرافی باشد، تخت خواب سلطنتی انتخاب خوبی برای شما خواهدبود. منبت‌کاری از ویژگی‌های اصلی تخت خواب‌های سلطنتی است که زیبایی آن را چندین برابر می‌کند. ارتفاع بلند این نوع تخت خواب در کنار منبت‌کاری می‌تواند فضایی جذاب را در محیط اتاق خواب ایجاد کند.

همچنین نوع پارچه به کاررفته در تخت خواب سلطنتی نیز متفاوت از سایر نمونه‌های بازار است. برای طراحی سرویس خواب سلطنتی بیشتر از پارچه مخمل استفاده می‌شود که علاوه بر ظاهر لوکسی که ایجاد می‌کند، کش نمی‌آید و به مرورزمان پرز نمی‌دهد. به طور کلی، تخت خواب سلطنتی بهترین انتخاب برای فضاهای بزرگ است که دکوراسیون جذابی را در محیط به وجود می‌آورد.

در انتخاب رنگ سرویس خواب سلطنتی باید دقت بسیارزیادی داشته باشید. رنگ‌ها تاثیر بسیارزیادی را در محیط می‌گذارند، از این رو باید برای انتخاب آنها وقت کافی گذاشته شود. دقت دشته باشید انتخاب سرویس خواب با رنگ تیره می‌تواند محیط‌های بزرگ را نیز کوچکتر از حالت عادی نشان دهد. این موضوع خود می‌تواند زیبایی سرویس خواب سلطنتی را تحت تاثیر قراردهد. در مقابل انتخاب رنگ‌های روشن برای تخت خواب سلطنتی می‌تواند محیط اطراف را دلباز و بزرگ نشان دهد.

نتیجه گیری:

همانطور که در مقاله بررسی کردیم، خواب هر فرد با کالای خوابی که استفاده می‌کند رابطه مستقیم دارد. یعنی هر چه کیفیت کالای خواب بالاتر باشد، خواب بهتری را نیز تجربه خواهید کرد. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با محصولات لوکس و با کیفیت خواب از جمله تشک و بالش مناسب برای خواب آشنا کنیم. همچنین عنوان کردیم عوامل محیطی مثل تخت خواب و حتی رنگ مناسب برای تخت و روتختی می‌تواند تاثیر مثبتی بر محیط خواب شما داشته باشد.

 

دیسکریپشن

کیفیت خواب با محصولات خوابی که استفاده می‌شود رابطه مستقیم دارد، بنابراین با انتخاب محصولات خواب لوکس و با کیفیت می‌توان خوابی خوب و راحت را برای خود به ارمغان آورد.

ارسال نظر


نظر کاربران